Get Appointment

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]
  • ben@thinc.be
  • +(123)-45- 7890

Wie kan deelnemen aan marktonderzoeken bij Mind Surge?

  • zelfstandigen, zaakvoerders van KMO's en grote bedrijven
  • consumenten van alle leeftijden
  • kinderen en jongeren

 

Waarom kiezen voor Mind Surge?

  • wij luisteren écht naar uw mening
  • wij hechten veel belang aan persoonlijk contact
  • wij geven voor elke deelname aan een marktonderzoek een eerlijke vergoeding
  • onze marktonderzoeken zijn heel toegankelijk, ze vinden online plaats of op een centraal gelegen locatie in Vlaanderen of Brussel

 

Waaruit kan een deelname aan een marktonderzoek bestaan? 

  • producten proeven
  • reclamespotjes of reclamefolders beoordelen
  • tv-programma’s in primeur bekijken en beoordelen
  • nieuwe apps of websites testen op gebruiksvriendelijkheid
  • uw winkelbeleving in supermarkten met ons delen
  • nieuwigheden in kranten en magazines beoordelen

 

Welke methodes gebruiken we om uw mening te achterhalen? 

  • testsessies van apps en websites
  • groepsdiscussies met 4 tot 8 personen
  • individuele gesprekken
  • duo-interviews
  • online discussieplatformen
  • smaaktesten
  • winkelbezoeken

 

Al deze studies vragen om een heel divers publiek en dus is het van groot belang dat we heel wat enthousiaste mensen tot ons consumentenpanel kunnen rekenen.

Hebt u interesse om deel te nemen en wil u graag op de hoogte gehouden worden van nieuwe marktonderzoeken? Schrijf u dan snel in via de inschrijfknop op deze pagina.

Neem ook zeker eens een kijkje op onze Facebook en Instagram!

Ontmoet de drijvende kracht achter Mind Surge

Evy Poppe

Evy Poppe

Sinds 2013 nodig ik consumenten uit voor marktonderzoeken en vind ik het heerlijk om me te laten inspireren door zoveel eerlijke meningen. Persoonlijk contact met consumenten draag ik hoog in het vaandel. Elke consument die zich registreert op de website moet zich welkom voelen bij de Mind Surge familie.